Wednesday

..MY NEW HOUSE..

salam...
hehe..bertemu lg di sini...

erm..ari nie nk cite sal umah baru...
pg td g amek kunci umah...
g tgok2 umah tue...
fuh..mmg sungguh 'dirty' la...
be4 dis non-muslim yg duduk...
xtau la cmne nk basuh nnt...
ntah diorg tue mkn ape la kan...
tp xpe...jnji dpt umah tue..bkn senang nk dpt umah sewa rm94.00 sebulan....
bilik yg aku sewa skang nie pon rm175 sebulan...
hehe..dh namenye rezeki kot..
ramai yg apply umah tue tp aku yg dpt...hehe...alhamdulillah..thank GOD...
tp umah tue umah flat...
aku duk tingkat 9...tinggi tue....hehe...permandangan die memandang ke KLCC..
fuh..kalo mlm2 nie mesti cntik....xpe2..nnt kalo aku dh duk sane aku upload kan gmbr permandangan tue yer...insyaAllah...

mgu dpn nk cuci umah..yea2....

k la...i nk cuci umah dlu...tata--->>>

No comments: