Wednesday

HARI INI, SEMALAM DAN ESOK.....

hari ini..
aku amat merinduinya....
seharian aku tidak dapat melihatnye...
perasaan rindu padanye amat mendalam..
terasa bagaikan hidupku tidak lengkap..

hari semalam..
di tempat kerja ku ade bermacam2 masalah..
pening kepala ku memikirkan masalah ini...
kadang2 terfikir juga aku untuk tidak memikirkan masalah itu..
tetapi..
aku tidak berdaya..
sehinggalah...
aku melihat wajah nye..
wajahnye yg tenang membuatkan aku tenang seperti tiada masalah..
aku seronok skali.....
tidur malam ku memang lena..
tidak seperti biasa...

hari esok..
adakah lagi peluangku untuk melihatnye...
melihat ketenangan di wajahnye..
yang membuatku gembira tak terkata..

dengan diiringi doa..
aku berharap dapat melihatnye sehingga akhir hayat ku..
aamiiin....

No comments: